piątek, 18 września 2015

Maja Urbańska.

Cześć ! Na dzisiaj przygotowałam Wam efekty współpracy z Mają lecz najpierw chciałabym coś o niej opowiedzieć. 


 Jakoś miesiąc przed naszą współpracą dostałam wiadomość, w której Maja poprosiła mnie o spotkanie. Ze względu na to, że nasze relacje nie były zbyt dobre , nie wiedziałam czego się spodziewać .. ale ! Zgodziłam się ! Na spotkaniu opowiedziała mi o co chodzi, a mianowicie chodziło o sesje promocyjną w bieliźnie. Miałam lekkie obawy, pomimo tego zgodziłam się. Ponad tydzień temu we Wrocławiu rozpoczęłyśmy sesje promocyjną, Początek około godziny 16 a koniec przed 20 . Zdjęcia trwały 4 godziny, choć w między czasie zdarzało nam się robić wiele innych rzeczy.. odbiegających od sesji zdjęciowych :-) Współpraca przebiegła bardzo sprawnie, odstawiłyśmy swoje relacje na bok a zdjęcia były czysto "biznesowe".  

Dla ludzi, którzy myślą, co może być męczącego w robieniu zdjęć.. stójcie przez kilka albo kilkanaście godzin na nogach, pracujcie nad doborem światła, ustawieniami modelki , zmienianiem parametrów w aparacie od razu gdy słońce zajdzie albo wzejdzie, kiedy ktoś wyłączy światło lub zapali dodatkowe.. przy każdej zmianie światła zmieniam ustawienia. Wtedy powiedzcie mi, że nie jesteście zmęczeni to uwierzę na słowo !

Musiałam o tym wspomnieć ponieważ często spotykam się z opinią, że każdy chciałby mieć zawód fotografa bo przecież tak łatwo nacisnąć jest spust migawki no i przecież na tym się kończy cała praca.. 

Wracając do zdjęć Mai , dodaje Wam kilka efektów - oceńcie jak wyszły i dajcie znać w komentarzu :-)












na zdjęciach Maja U @niemowdomniemajka

instagram: @dominikanowakk
pytania: fbla.sk/18majj
strona na facebooku : https://www.facebook.com/DominikaanPhotography

2 komentarze:

  1. Świetne są te zdjęcia ♥
    Jak obserwuje Twój rozwój w tej dziedzinie jestem pod mega wrażeniem :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. :)
Osoby, które piszą z anonimka prosze o podanie imienia :)

Łączna liczba wyświetleń