wtorek, 20 października 2015

Katarzyna Kurczaba







Resztkami sił dodaje dzisiejszego posta, jestem strasznie śpiąca i oczy same mi się zamykają.
Na zdjęciach Kasia, to nasza druga współpraca i za każdym razem atmosfera jest luźna, mamy o czym rozmawiać. Myślę, że to jest najważniejsze.. aby nie wstydzić się i dać z siebie jak najwięcej.
Oczywiście do tego w głównej mierze przyczynia sie fotograf. 
Kasia powiedziała mi, że zawsze ma zdjęcia typowo sportowe i chociaż raz chciałaby mieć coś eleganckiego. No i tak też się stało, długa czarna sukienka, buty na wysokim obcasie i heja ! 
Oczywiście jak to ja powiedziałam, żeby wzięła ze sobą coś jeszcze i własnie tak powstała druga stylizacja :) Dziękuję Kasi za super współprace !
A no i muszę się pochwalić, w końcu zrobiłam całą sesję w RAW-ach i bardzo je polubiłam. 
Nigdy nie byłam ich zwolenniczką i sama nie wiem czemu bo teraz nie widzę żadnych wad w tym rozszerzeniu, a zalet jest mnóstwo. 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. :)
Osoby, które piszą z anonimka prosze o podanie imienia :)

Łączna liczba wyświetleń