piątek, 2 października 2015

Maja Urbańska / autumn




Hej ! Od razu zacznę od tego, że moja osoba całkowicie nie idzie w parze z systematycznością, a z powodu bardzo ale to bardzoooo zapracowanego września jestem trochę niezorganizowana. Pytaliście kiedy nowy post, a ja odpowiadałam "dzisiaj albo jutro" co z tego, że tak pisałam skoro jak już chciałam zabrać się do tworzenia nowego posta stawało mi coś na drodze . Dlatego jeśli odpowiadam dzisiaj albo jutro to obierajcie to jako za 3 lub 4 dni albo nawet za tydzień haha :)
Chociaż wrzesień się już skończył (stety czy niestety) pozostało mi do przerobienia bardzo dużo zdjęć, a co za tym idzie mniej czasu na rożne portale .. dlatego też coraz mniej zdjęć pojawia się na mojej fejsbukowej stronie. Nadrabiam wszystko i powoli wychodzę na prostą.

Dzisiaj mam dla Was kolejne zdjęcia z Maja, tym razem zdjęcia jesienno-letnie. Pogoda z lata a stylizacja i kolory z jesieni. Cała sesja zdjęciowa składała się z 4 stylizacji , całość zajęła nam ponad 3 godziny ( jeździłyśmy w różne miejsca więc to może dlatego tak długo) . Efekt końcowy jednej z 4 części sesji zobaczyć możecie już teraz :)














2 komentarze:

Zapraszam do komentowania. :)
Osoby, które piszą z anonimka prosze o podanie imienia :)

Łączna liczba wyświetleń