wtorek, 2 lutego 2016

sesja konkursowa Kingi

Hej!

Mam dziś dla Was sesję konkursową Kingi , długo się do niej zbierałyśmy ale w końcu jest.
Sama się sobie dziwie, że tu coś dodaje, postanowiłam wykorzystać wolną chwilę a zaraz wracam do rozwiązywania arkuszy maturalnych :(
To nie moja pierwsza współpraca z Kingą, choć każdą uwielbiam to ta chyba przebiła wszystko.
Nie dość, że Kinga dobrze czuje się przed obiektywem ( nie jestem tego pewna ale takie odnoszę wrażenie ) to w dodatku słucha  co do niej mówie, bardzo dobrze wie co mam na myśli :)
Sesja miała być delikatna zarówno w sukience jak i w przytulnej pidżamce ( jeden zamysł, dwa różne efekty) , co mam nadzieję udało się osiągnąć. Sami oceńcie :)!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. :)
Osoby, które piszą z anonimka prosze o podanie imienia :)

Łączna liczba wyświetleń