sobota, 27 lutego 2016

Tosia

Ostatnio miałam okazję gościć u siebie Tosie oraz jej rodziców ! Nie spodziewałam się, że ciągle przebierane dziecko, ciągle inaczej ustawiane może przez dosłownie całą sesję mieć uśmiech na twarzy! Czuję, że rośnie nowa modelka :) A Tosia ma tylko 4 miesiące ! Sesja trwała niecałe 40 minut ale przez ten niedługi okres czasu ta mała kruszynka dzielnie pozwalała mi ze sobą współpracować. Chciałam, aby jej zdjęcia były jasne, ciepłe i przede wszystkim miłe w odbiorze.


Chciałabym także poruszyć inny temat w tej "notce".

Dokładnie chodzi mi o to, że mam ochotę przygotowywać dla Was pewnego rodzaju tutoriale, podzielić się z Wami moją wiedzą, niewielką lecz może komuś kto wchodzi w świat zdjęć mogło by się co nieco przydać. Przygotowywałabym dla Was więcej postów jak przerabiać zdjęcia, jak otworzyć się na nowych ludzi.. żeby wprowadzić mój pomysł w "życie" potrzebowałabym waszej pomocy, a mianowicie prosiłabym Was o pomysły na nowe posty. Chętnie przeczytam wasze propozycje, mogą to być nawet banalne rzeczy, typu jak przerabiam zdjęcia czarno-białe, jak zrobić retusz twarzy. Kiedyś wiele osób zwracało się do mnie z prośbą o to żebym powiedziała jak taki retusz wykonuję.. co prawda nie chciałam tego zdradzać ale doszłam do wniosku, że mogę ułatwić komuś wiele spraw, dlatego chce się z Wami tym podzielić. Pewnie chcecie wiedzieć jak zrobić tak zwaną lewitacje, również mogę przygotować o tym post, jeśli tylko będziecie chcieli.


Dajcie koniecznie znać w komentarzu, lub na :

                                               
                                                            www.ask.fm/dominikaphoto 



Uprzedzam, że nie chcę się w żaden sposób przechwalać i udowadniać jakiej to ja wiedzy nie mam :)




A teraz efekty sesji z Tosią !








7 komentarzy:

  1. Możesz zrobić tutorial jak przerabiasz ogólnie zdjęcia, ale czarno białe tez jak redukuje szum, jak robisz lewicę i takie ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! A ubranka do zdjęć jeszcze ciekawsze, można wiedzieć skąd masz takie ubranka jak np. Żabka czy pszczółka ? �� Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w sklepie, dziekuje pieknie <3

      Usuń
    2. A gdzie w sklepie ? Można znać nazwę i gdzie się znajduje ? :*

      Usuń
    3. A można wiedzieć gdzie w sklepie ? ;) Ola

      Usuń

Zapraszam do komentowania. :)
Osoby, które piszą z anonimka prosze o podanie imienia :)

Łączna liczba wyświetleń