środa, 24 sierpnia 2016

plener slubny Moniki i Patryka :)


















15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie Panna Młoda baaaardzo smutna. W ogóle na tych zdjęciach radości nie widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ludzie tak sie uczepili Pani Młodej ? Pan młody tez na wielu zdjęciach nie jest uśmiechnięty a mimo wszystko nie poruszycie tematu obojga a tylko Pani Młodej . Pracowałam z nimi dobre 1.5 h a Pani Młoda ciagle sie śmiała , każdy odbiera zdjęcia inaczej albo po prostu odbiera je tak jak chce odebrać , ja w zdjęciach widzę subtelność młodej pary . Nie każda Para jest taka ze lubi wszem i wobec oznajmiać jacy to oni nie sa szczęśliwi. To nią miała być sesja z przyklejonym od ucha do ucha sztucznym uśmiechem :) lepszy delikatny uśmiech i szczery :) ale mimo wszystko dziękuje za Twoja opinie .

      Usuń
    2. Zgadzam się z osobą wyżej, tak jak i w kościele, na sali (tłumaczyłaś to stresem), to niestety w plenerze (co na pewno nie wiąże się ze stresem) też widać jakiś smutek.

      Usuń
    3. nie mierzmy ludzi swoją miara , dla Ciebie to nie jest powód do stresu a może dla Moniki i Patryka juz jest :)

      Usuń
    4. Szkoda, że potrafisz pisać tylko anonimowo.

      Usuń
  3. Miała być fajna sesja z pomysłem, ale jakoś tak sztywno wyszło. Nie Domka, nie przez Ciebie, Ty masz dużo talentu.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że ktoś wie lepiej czy jestem szczęśliwa czy nie ;) zaskocze Cię... JESTEM :) uwagi i komentarze zostaw dla siebie. Dla jednych sztywno , dla innych luźno. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się ktoś uparł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Monika zawsze biłaś oryginalnością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Jak dla mnie idealnie:)
    Oryhinalność to drugie imie młodej. Czekać tylko jak Twoje nazwisko bedzie w ślubnych atelier. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem tych złych komentarzy.. Na większości widze radość i uśmiech :*
    Świetne zdjęcia

    ~Nowakowska

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. :)
Osoby, które piszą z anonimka prosze o podanie imienia :)

Łączna liczba wyświetleń